˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
 
قالب وبلاگ
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ˙·▪●ღღ فانوس خیالღღ و آدرس fati15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

ساعت12:25---24 شهريور 1391
خوبی؟ وبلاگ من و هم پیوندش کن .
پاسخ:شمااول ازهمه لينك شدي عزيزم تولینک های روزانه


صمد به مرام
ساعت12:25---24 شهريور 1391
خوبی؟ وبلاگ من و هم پیوندش کن .

بهاركودكي
ساعت13:36---23 شهريور 1391
سلام فاطمه جون وبت عالي به منم سربزن نظريادت نره

نازنين
ساعت15:55---22 شهريور 1391
سلام فاطمه جون خيلي وب خوبي داري ممنون

**فریاد بی صدا**
ساعت14:55---22 شهريور 1391
سلام وب بسیار خوبی داری. موفق باشی. سر بزنی خوشحال میشم. اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده. ممنون
http://Ajihayatim.loxblog.com


abjnk08
ساعت14:25---22 شهريور 1391
سلااااااااااااام فاطی جوووووون
وبلاگ زیبایی داری مخصوصا موزیکش عالی هسته...
اگ خواستی تبادل لینک کنیم منو بلینک بعد بی ام بده تا بلینکمت....


negin
ساعت13:46---22 شهريور 1391
سلام فاطمه جون می30 از اینکه به وبم اومدی شماهم وب خوشملی داری خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنی

fateme
ساعت1:59---22 شهريور 1391
salam khobe wabt.be manm sarbezan montazeretm

ساعت10:45---21 شهريور 1391
مرسی فاطمه جان که به من سر زدید من هم از وبلاگ تو استفاده کردم مطلبی را که مدتها دنبال آن می گشتم برای خودم استفاده کردم اگه دوست داشتی منو بلینک و بهم بگو تا تو را لینک کنم...............

ما دوتا
ساعت9:09---21 شهريور 1391
سلام فاطمه خانم گل نمیتونم بگم همه مطالب وبتو خوندم ولی خیلی از مطالب رو خوندم واقعا قشنگ بود

نوشته هات ب دلم نشست

چیز دیگه نمیگم

مثلا اینکه بازم ب وبم سر بزن و یا بیا باهم تبادل لینک کنیم و از این حرفا

چون میدونم بازم بهمون سر میزنی و اگه مایل باشی باهامون تبادل لینک میکنی

بدون خداحافطی میرم که بگم منتظرتیم



ن
ساعت19:09---20 شهريور 1391
سلام وب جالبی داری.

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت18:57---11 شهريور 1391
درون قلب من نام توپیداست/زبانت چون گلی خوشرنگ وزیباست/مشوغمگین اگرازهم جداییم/که بی مهری همیشه کاردنیاست

hadi zarei
ساعت19:41---9 شهريور 1391
یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه

واقعا وب زیبایی داری و خیلی زیباست جای
ممنونم که به من سری زدی


manije
ساعت18:13---9 شهريور 1391
فاطمه جان هر کی میاد سراغت میگه منو لینک کن به وب لاگ من سر بزن

ولی من فقفط دوست دارم مطالبتو بخونم و کامنت بذارم


ناصر
ساعت16:08---9 شهريور 1391
در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم:

چون به دیار یارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم.

بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد.

و گفت:

دوستـــــش بدار ولی منتظــــــــرش نمـــــــــان.


سباتی
ساعت12:11---8 شهريور 1391
سلام وبلاگت خوب است من سایت تورادرلینک سایتم نوشتم امادرسایت توبازهم سایت من ثبت نشد!!!www.now2015.loxblog.com

atena
ساعت11:56---8 شهريور 1391
slm
mer30 k b man sar zadi
webe bahali dari


Hamed
ساعت4:39---8 شهريور 1391
سلام دوست عزیز مطالب زیبا و جالبی داری،درصورت تمایل من را با اسم Knowledge4u لینک کن،
و به من خبر بده من شما را با چه اسمی لینک کنم.
با تشکر


عرفان
ساعت19:05---4 شهريور 1391
سلام فاطمه جون سر زده بودی وبم گفتم بیام به وبت سر بزنم مطالب وبت جالبه فقط یه چیزی این وسط می لنگه اگه همه عکس های وبت اندازه هم باشه وبت قشنگتر میشه لینکت هم کردم اگه دوست داشتی من رو لینک کن
خداحافظی نمیکنم چون میدونم صد در صد دوباره میای
منتظرتم


رضا
ساعت13:30---4 شهريور 1391
salam fatemeh khanoom vebloge shoma ham kh aali hast
movafagh bashi
age hazer be link kardan hasti behem etela bede .


amir arsalan
ساعت23:01---3 شهريور 1391
سلام فاطمه جونم......خوبی؟؟؟؟چه خبر؟؟؟
ممنون که به وبم اومدی و نظر قشنگت رو گفتی.......تو هم وبت عالی بود....حرف نداشت.....به خصوص قسمت من و شلوارم.....بازم بیا پیشم.......خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم.....موفق باشی .....منتظرتم......یاعلی...خدانگهدار...= DD= DD= DD= DD= DD: *: *: *: X: X: X: X; )@ };-@ };-
mehrdad
ساعت0:55---1 شهريور 1391
سلام ممنونم از اینکه از وبم بازدید کردی .
چند روز بود که لوکس بلاگ یا شایدم وبم مشکل داشت، یه وبلاگ دیگه زدم تا مطالب رو اینجا کپی کنم ولی بازم مشکل داشت گرچه که زیاد نباید به لوکس بلاگ امیدواربود .اما من این وب دو م را حذف می کنم و اگر خواستی دوباره سر بزنی به همون وب اصلی با نام تخته سیاه سه بعدی ( www.vopi.lxb.ir)سر بزن خوشحال می شم.
ضمنا وبت خیلی جالبه .لینکت میکنم
تو هم لینک کنو


فرزاد
ساعت13:17---31 مرداد 1391
سلام فاطمه جان.مرسي كه به وبلاگم سر زدي بازم بيا.من ميلينكمت تو هم منو لينك كن منتظرم.باي

عرفان
ساعت12:47---31 مرداد 1391
سلام
بیا اینم یه نظر برای پیشرفت وبلاگت


عرفان
ساعت12:46---31 مرداد 1391
سلام
ممنون که به وبم سر زدی من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید


باغچه تنهایی
ساعت19:55---30 مرداد 1391
سلام فاطمه خانم سعید هستم ممنونم ازاینکه به وبم سر زدی اگه لینکم کنی لینکت میکنم عیدت پسا پس مبارک

غزل
ساعت13:25---30 مرداد 1391
غزل هستم از فراموش شده بي گناه.ممنونم كه اومدي به وبم.مطالب وبت خيلي جالبه خوشم اومده ازش.موفق باشي باز هم بيا سربزن بهم

م
ساعت11:33---25 مرداد 1391
سلام وب تو هم عالیه.
بازم بیا پیشم.


kimi
ساعت8:29---25 مرداد 1391
سلام.مرسی که بهم سر زدی.وبلاگ تو هم خیلی جالبه.موفق باشی.

بای تا های.


kimi
ساعت8:28---25 مرداد 1391
سلام.مرسی که بهم سر زدی.وبلاگ تو هم خیلیجالبه.موفق باشی.
بای تا های.


بی وفا
ساعت1:15---25 مرداد 1391
سلام
ممنون که سر زدید
اگه مایل بودیدبه تبادل حتما خبر بدید
التماس2آ


مینا
ساعت14:18---24 مرداد 1391
عزیز لینک شدی بعد اینکه لینکم کردی بیا وبم خبر بده بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ 13:26 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود


دریافت کد حرکت متن

جاوا اسكریپت

دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ



Upload Music